Δυο τινά για το Ορφανοτροφείο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Δύο τινά συμβαίνουν. Ή έχουν βαθιά μεσάνυχτα από διαδικασίες και υποχρεωτική παρακολούθηση του γράμματος του νόμου μια και πρόκειται για νομικό πρόσωπο και όχι για τους “φίλους χρυσής αλογόμυγας” ή κάποιος μαθαίνει ….σκάκι στις πλάτες ανύποπτων αδαών» σχολίαζε ο πρώην αντιδήμαρχος Βόλου και γιατρός, Απόστολος Παντσάς για τις εξελίξεις που υπάρχουν στο Ορφανοτροφείο Βόλου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.