«Αξιοσημείωτες είναι οι διαπιστώσεις του τύπου: «…κακώς κερδίζουν από τα φάρμακα οι φαρμακοποιοί», «…τα φαρμακεία είναι κερδοφόρες επιχειρήσεις»! Διερωτάται κανείς τι ακριβώς επιδιώκουν οι συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι-αναλυτές, παρουσιαστές. Να γίνουν τα φαρμακεία προβληματικές επιχειρήσεις και οι φαρμακοποιοί υπηρέτες του κοινωνικού συμφέροντος χωρίς κανένα κέρδος; Πίσω από τέτοια επιχειρήματα διαφαίνεται η προσπάθεια ορισμένων: να διαλυθεί ο υγιής ιστός των φαρμακείων της χώρας μας, ώστε να αντικατασταθεί με άλλον, στον οποίο θα συμμετέχουν ξένα και άγνωστα συμφέροντα, να αλωθεί το φαρμακευτικό επάγγελμα από εκείνους που το ίδιο επιχείρησαν και δεν το κατάφεραν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες ή που το κατάφεραν πρόσκαιρα στις Η.Π.Α. (αποτυγχάνοντας τελικά, με οικτρά αποτελέσματα για τη φαρμακευτική περίθαλψη της μεγάλης αυτής χώρας». Αποσπάσματα από τις ανακοινώσεις του κλάδου μου την περίοδο του 2010 όπου το πολιτικό σύστημα της εποχής εκείνης , άνοιγε ολομέτωπο πόλεμο στον κλάδο μας , προκειμένου να εξυπηρετήσει τα μεγάλα συμφέροντα , δηλαδή τα μονοπώλια. Σήμερα επτά ολόκληρα χρόνια , μνημονικών πολιτικών , που όμοιες δεν γνώρισε κανένας λαός , δημοσιεύματα όπως αυτό που κυκλοφόρησε , αποδεικνύουν ότι έχουμε το δίκιο με το μέρος μας , για αυτό και ο κόσμος μας συμπαρίσταται . Αυτό μας δίνει κουράγιο να προχωρήσουμε . Ο ρόλος του φαρμακοποιού δεν είναι ο ρόλος του εμπόρου , όπως τον θέλουν οι κυβερνώντες, αλλά του επιστημονικού συμβούλου υγείας , και το φαρμακείο ποτέ δεν θα γίνει καλλυντικάδικο , γιατί ο κόσμος το θέλει να παραμείνει το φαρμακείο της γειτονιάς» τονίζει ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Μαγνησίας, κ. Κώστας Ματσιόλης.
«Έχουμε το δίκιο με το μέρος μας»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































