Σχολιάζαμε και χθες την επιστολή του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου Βόλου προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, που παραπονιέται για το ότι δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης τα κάνουν όλα άνω – κάτω, «κατά την προσφιλή τους υποκριτική τακτική και προχωρούν σε καταγγελίες για την κακή λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου». «Ο άνθρωπος ξεπερνάει σε ηθοποιία και ψέματα και τον Τσίπρα εδώ! Να θυμίσουμε στον κύριο Μουλά ότι με δική του ευθύνη και υπό τη μαεστρία Μπέου έχουν καταντήσει το Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου σε Δελφινάριο και αντί της παραίτησης του βλέπουμε αυτό! Λέει ο λαός μας κύριε Μουλά “στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί!” και “Εκεί που μας χρωστούσανε μας πήραν και το βόδι» σχολίαζε το μέλος του κόμματος «Πλεύση Ελευθερίας» στη Μαγνησία, Γιάννης Κάιρας.
Έχουν καταντήσει το δημοτικό συμβούλιο… «Δελφινάριο»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































