Την υφυπουργό Οικονομικών και βουλευτή Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ, Κατερίνα Παπανάτσιου, συνάντησαν ο βουλευτής Λάρισας, κ. Παπαδόπουλος, ο δήμαρχος Τυρνάβου και ο διευθυντής του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Τυρνάβου. Κατά την συνάντηση ο Δήμαρχος εισηγήθηκε την απόσυρση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο κρασί ενώ στην συνέχεια, τέθηκε προς συζήτηση το υπάρχον καθεστώς για το τσίπουρο και η ανάγκη εξυγίανσης του συστήματος με ταυτόχρονη προστασία των προϊόντων ΠΟΠ/ΓΕΠ. Η υφυπουργός όσον αφορά στην κατάργηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης κρασιού η Υφυπουργός ανέφερε ότι θα πρέπει να εξεταστεί πολύ προσεκτικά διότι το ζήτημα είναι αρκετά πολύπλοκο. Στο πλαίσιο αυτό έχει ήδη εισαχθεί στην κυβερνητική ατζέντα η επεξεργασία της σκοπιμότητας διατήρησης του μέτρου όπως έχει, ή η τροποποίησή του, ή ακόμη και η κατάργησή του, εφόσον επιτραπεί από την παρούσα δημοσιονομική κατάσταση ή εφόσον επιλεγεί κάποια άλλη εναλλακτική πηγή για τα απαιτούμενα έσοδα. Με άλλα λόγια, πρέπει να βρεθούν τα ισοδύναμα, προκειμένου να προωθηθεί τυχόν τροποποίηση ή κατάργηση του εν λόγω μέτρου. Γενικά είναι στην πρόθεση της κυβέρνησης και εξετάζεται η κατάργηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο κρασί. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε αρκετά καλό και εποικοδομητικό κλίμα. Η κα. Παπανάτσιου, ιδιαίτερα φιλική και όντας η ίδια εργαζόμενη στο παρελθόν στον Αγροτικό Συνεταιρισμό Ζαγοράς, έδειξε πρόθυμη να διευκολύνει με κάθε τρόπο τους συνεταιρισμούς στηρίζοντας το αγροτικό εισόδημα και παράλληλα εξαλείφοντας το φαινόμενο της παράνομης εισαγωγής στην χώρα και διακίνησης αιθυλικής αλκοόλης.
Έδειξε πρόθυμη
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































