«Είμαι ευγνώμων»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Κάτι παραπάνω από ικανοποιημένος και ευτυχισμένος πρέπει να είναι ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κωνσταντίνος Μαραβέγιας, από την αθρόα προσέλευση στο κάλεσμά του στο ΝΟΒ, την περασμένη Δευτέρα. Οι πολίτες έδειξαν με αυτό τον τρόπο πόσο εκτιμούν το έργο που έχει κάνει κατά τη διάρκεια της θητείας του ως βουλευτής κι έσπευσαν να τον αγκαλιάσουν. Μεταξύ όλων όσων παραβρέθηκαν στην εκδήλωση του κ. Μαραβέγια, η βουλευτής, κ. Νόνη Δούνια, αλλά και η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας, κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη. Όπως έλεγε ο βουλευτής «Μεταξύ δύο κυριών της πολιτικής σκηνής, στις οποίες είμαι ευγνώμων για την παρουσία τους! Σας ευχαριστώ πολύ!».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.