«Είναι ηθικό, εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος να είναι και υπάλληλος στον ίδιο τομέα του φορέα; Να είναι δηλ. εργοδοσία (η Περιφερειακή Αρχή ούσα) κι εργαζόμενος ταυτόχρονα; Είναι ηθικό να προΐσταται στο Τμήμα του κατέχοντας τον βαθμό Β ενώ συνάδελφοί του με βαθμό Α δε μετακινούνται στο εν λόγω τμήμα για να μην χάσει προφανώς την θέση του; Ίσως είναι νόμιμο, έστω νομιμοφανές. Ηθικό για μένα όχι» σημειώνει ο κ. Ευάγγελος Κάβουρας, υπάλληλος της Περιφέρειας Θεσσαλίας, γενικός γραμματέας του τοπικού τμήματος Μαγνησίας του Συλλόγου Εργαζομένων Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































