Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, με την παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας και Ναυτιλιακής Πολιτικής κ. Παν. Κουρουμπλή, παραβρέθηκε η πρώην Υφυπουργός, κ. Μαρίνα Χρυσοβελώνη και όπως ανέφερε « Ήταν μια εποικοδομητική συνάντηση όπου θίχτηκαν θέματα για την ανάπτυξη και αξιοποίηση του λιμανιού. Σημαντική η διαβεβαίωση του υπουργού ότι προωθούνται οι διαδικασίες για τη δημιουργία ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης στο λιμάνι του Βόλου. Εξίσου σημαντική η αναφορά του Προέδρου του ΟΛΒ, κ. Θρασ. Σταυριδόπουλου, όπου υπογράμμισε την ανάγκη αναβάθμισης του εξοπλισμού και των κτιριακών υποδομών του λιμανιού, προτάσσοντας την μετατροπή του σιλό σε αποθηκευτικό χώρο».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































