Ερωτηθείσα η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου για το 28% των φορολογούμενων που δεν κατέβαλαν την πρώτη δόση, απάντησε ότι πέρυσι το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 30%. Πρόκειται, όπως εξήγησε, για μια συνήθη πρακτική προκειμένου οι φορολογούμενοι να κάνουν χρήση της ρύθμισης των 12 δόσεων. Επιπλέον, έστω και αυτό το μικρό 2% αποτελεί ένδειξη, σημείωσε, προβλέποντας ότι οι στόχοι θα πιαστούν. Στο ερώτημα για τη φοροδιαφυγή στις τουριστικές περιοχές, η αρμόδια υφυπουργός είπε στο «Πρακτορείο FM» ότι η πλειοψηφία των επαγγελματικών δίνει αποδείξεις, γι’ αυτό και η αύξηση κατά 20% του τουριστικού κύματος αποτυπώνεται αντίστοιχα και στα έσοδα. Όσον αφορά το λαθρεμπόριο καυσίμων, η Κ. Παπανάτσιου είπε ότι είναι πολύ καλή η κατάσταση, θαύματα όμως δεν μπορούσαν να γίνουν -διευκρίνισε- δεδομένου ότι η παρούσα κυβέρνηση δεν βρήκε ούτε μία εφαρμοστική σε συνέχεια των νόμων που είχε ψηφίσει η ΝΔ.
Αισιόδοξη ότι οι στόχοι στα έσοδα θα πιαστούν
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































