«Έστω και τώρα ας συνέλθουν όλοι»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Διαβάζω πως υπάρχει ανησυχία για τον αριθμό των θανάτων από την COVID-19 στη χώρα μας! Be our guests guys! Φωνάζουμε εδώ και πάρα πολύ καιρό για την ποιοτική επάρκεια των ΜΕΘ! Κάποιοι μας θεώρησαν υπερβολικούς. Όταν ο Β. Βενιζέλος έγραψε πως πρέπει να τοποθετηθεί η ιατρική κοινότητα για το θέμα αυτό πολλοί ξίνισαν. Έστω και τώρα ας συνέλθουν όλοι. Κι αυτοί που κοιμούνται ήσυχοι και αυτοί που ασύγγνωστα ζητάνε να αυξηθεί ο αριθμός των κλινών ΜΕΘ! Λες και το κρεβάτι σώζει. Αμ δε!» σημειώνει ο συμπολίτης γιατρός, κ. Χρήστος Δερβένης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.