«Ένα μεγάλο ΕΥΓΕ στον υπουργό Μιχ. Χρυσοχοΐδη για την ημερίδα – εκδήλωση μνήμης για τα θύματα της τρομοκρατίας με υπότιτλο «δεν μισούμε, δεν ξεχνάμε, θα νικήσουμε»! Μια εκδήλωση που άργησε πολλά χρόνια! Ο πολίτης με έναν τέτοιο υπουργό, με βαθειά πίστη στη δημοκρατία, μπορεί να είναι ήσυχος, πως, παρά τις πιθανές υπερβολές των οργάνων της τάξης ( που τις περισσότερα φορές δρούνε με κίνδυνο της ζωής τους) το δικαίωμα στη ζωή της «Πόλης» κάποια στιγμή θα γίνει πραγματικότητα» υποστηρίζει ο συμπολίτης γιατρός, κ. Χρήστος Δερβένης.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































