«Μια κακοκαιρία έδειξε τη γύμνια της οργανωμένης Πολιτείας-κράτους. Σε επίπεδο δήμου Βόλου οι πολίτες αγανακτισμένοι και ο σε αργία δήμαρχος να απαντά σε επίπεδο “καβγάς της γειτονιάς”… Ως Πολιτεία, ως κράτος, ως δήμος δεν θα πάμε μπροστά και ποτέ δε θα φτάσουμε το επίπεδο των Ευρωπαϊκών χωρών, αν δεν υπάρχει συνέχεια και συνέπεια. Τα κάθε είδους προβλήματα που προκύπτουν από τις καιρικές συνθήκες θα έπρεπε να είναι ευθύνη και υπόθεση των μόνιμων υπαλλήλων του κράτους ή του δήμου. Άτομα που να έχουν σχέδιο, στρατηγική, ευθύνη. Οι αιρετοί απλώς να ελέγχουν, αν οι υπάλληλοι εργάζονται σωστά και όχι να έχουν την πρωτοβουλία και τον σχεδιασμό της αντιμετώπισης. Άλλωστε πώς μπορεί ένας αιρετός να έχει τη γνώση και την εμπειρία; Για να γίνουν αυτά χρειαζόμαστε ένα δημόσιο με υπαλλήλους καριέρας, με αξιοκρατία και σωστή αξιολόγηση. Εμείς συνεχίζουμε να έχουμε σε θέση ευθύνης υπαλλήλους αρεστούς στους εκάστοτε αιρετούς» σχολίαζε ο συμπολίτης και διευθυντής στο σχολείο του Σέσκλου, Γεράσιμος Τσιμπλούλης, που ευτυχώς, όπως έλεγε το σχολείο του δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα από τον παγετό.
Φάνηκε η γύμνια
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































