Έλεγε τις προάλλες, μιλώντας στο Ράδιο Ένα ο κ. Γιάννης Κουρτίνας, κάτοικος της περιοχής των Αγίων Αναργύρων για την εγκατάλειψη της δημοτικής αρχής στην περιοχή. Όπως μαθαίνουμε, την τραγική αυτή κατάσταση που βρίσκεται το πάρκο της συνοικίας είδε από κοντά ο Αχιλλέας Μπέος ο οποίος τα έβαλε με τους συνεργάτες τους. Δεν ξέρουμε τι τον πείραξε περισσότερο, ότι τον πήγαν και τα είδε ή ότι εδώ και πάνω από ένα χρόνο παραπονιούνται οι κάτοικοι και δεν είχαν ανταπόκριση; Σχολιάζοντας ο συμπολίτης, κ. Κωνσταντίνος Αλεξίου νομίζουμε ότι δίνει την απάντηση στο ερώτημα μας. «O Μπέος αδυνατούσε να καταλάβει γιατί οι συνεργάτες του τον πήγαν σε μια περιοχή χωρίς να έχει γίνει στη διάρκεια της σημερινής δημοτικής Αρχής κάποια παρέμβαση στο πράσινο, στα τεχνικά έργα κ.λπ. “Κοπρίτες”. Άστο “αρχηγέ” δεν είσαι για τις λαϊκές συνοικίες, δηλαδή τη συντριπτική πλειοψηφία του Βόλου – για τις πρώην κοινότητες δεν μιλάμε – παραλία μέχρι Ερμού, παρκάρισμα στα πεζοδρόμια, φραπεδιές, λαμπάκια και λουλουδάκια, γι’ αυτά είσαστε μανούλες».
«Γι αυτά είσαστε μανούλες»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































