«Γιατί δεν τους πήγαν και στο απέραντο νεκροταφείο της βιομηχανικής;»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Ήρθε ο Τσίπρας και ο Μητσοτάκης στην Μαγνησία μας , χαρές πανηγύρια και παράτες από τα στελέχη και τους βουλευτές τους. Δεν είδαμε όμως να τους πηγαίνουν και τους δυο τους στις υψικάμινους της ΑΓΕΤ που καίει σκουπίδια πλαστικούρα και κερνάει “πιλοτικό” καρκίνο στους πολίτες της Μαγνησίας με τις δικές τους ευλογίες και τις υπογραφές! Δεν είδαμε να τους πηγαίνουν στην βιομηχανική ζώνη μας που είναι ένα απέραντο νεκροταφείο εργοστασίων αποτέλεσμα των μνημονιακών πολιτικών της ΝΔ- ΠΑΣΟΚ- ΣΥΡΙΖΑ. Τέλος δεν τους πήγαν μια βόλτα από την Ερμού του Βόλου , την Νέα Ιωνία, την Νέα Αγχίαλο και τον Αλμυρό να δουν την μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων την πωλείται ενοικιάζεται που έφεραν με την υπέρμετρη φορολόγηση τους. Στις 7 Ιούλη η Βουλή έχει Ζωή. Στις 8 Ιούλη η φωνή και το δίκαιο του λαού μας ενσαρκώνεται μέσω της ΠΛΕΥΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ κοινοβουλευτικά» καυτηρίαζε ο υποψήφιος βουλευτής Μαγνησίας του κόμματος, κ. Γιάννης Κάιρας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.