«Η αστυνόμευση θα ναι μια κανονικότητα στο ελληνικό πανεπιστήμιο»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Όταν οι φοιτητές ζητούσαμε προσωπικό, εννοούσαμε διδακτικό και υγειονομικό-όχι αστυνομικούς! Όταν ζητούσαμε αναβάθμιση των υποδομών εννοούσαμε αίθουσες διδασκαλίας και όχι κάμερες ασφαλείας! Για πρώτη φορά στη μεταπολίτευση, η αστυνόμευση θα ναι μια κανονικότητα στο ελληνικό πανεπιστήμιο- μετά τη κατάργηση του ασύλου(!). Θέλουν να φτιάξουν ένα πανεπιστήμιο όπου θα κάνουν πάρτι οι εταιρείες και η επιχειρηματική δραστηριότητα και δε θα χωράνε οι ανάγκες και τα δικαιώματα των φοιτητών και των εργαζόμενων σε αυτό» υποστηρίζει ο κ. Πάνος Λαμπρινίδης- Στάχτος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.