Η δημοτική αρχή λειτουργεί αγνοώντας τις αρχές της Βιώσιμης Κινητικότητας

«Το θέμα είναι να μην προχωράς σε αποσπασματικά μέτρα, αλλά αν θα μάθουμε να σχεδιάζουμε στην πόλη, για την πόλη, μ’ ένα σχεδιασμό μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο, χωρίς να υπολογίζουμε, είτε πελατειακές ανάγκες, είτε εκλογικούς κύκλους της εκάστοτε δημοτικής αρχής και αν η κάθε δημοτική αρχή θα συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε η προηγούμενη τις αναγκαίες κάθε φορά προσαρμογές όταν οι συνθήκες αλλάζουν. Αυτή η απόφαση που προέκυψε για τις αλλαγές στην Καραμπατζάκη δείχνουν ότι η δημοτική αρχή λειτουργεί αγνοώντας τις αρχές της Βιώσιμης Κινητικότητας. Όταν από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο των Τεχνικών Υπηρεσιών ακούγεται ότι η Καραμπατζάκη είναι μια τεχνική οδός αυτό δείχνει πως υπάρχει ένα πιστεύω μιας βαθύτατα αναχρονιστικής αντίληψης. Δηλαδή, ζωντανός δρόμος φαίνεται ότι είναι ένας δρόμος μόνο που θα παραδοθεί στα αυτοκίνητα. Η αντίληψη για τον Βόλο του 21ου αιώνα δεν μπορεί να είναι αυτή και δεν είναι καν το θέμα η παγίδα που θέλει να στήσει ότι το πρόβλημα είναι Ζάχου εναντίον Καραμπατζάκη. Με τέτοιους σχεδιασμούς θα την πληρώσουν ακριβά και η Ζάχου και η Καραμπατζάκη. Το θέμα δεν είναι να μετατρέψουμε τη Ζάχου και την Καραμπατζάκη σε ένα μίνι περιφερειακό, σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας. Η εναλλακτική πρόταση για την υπογειοποίηση της Παγασών από την Παπαδιαμάντη έως τη Φερών είναι μια διαχρονική επιλογή της πόλης, γι αυτό και το προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο είχε πάρει ομόφωνη απόφαση, την οποία είχαν στηρίξει και επιφανή στελέχη της νυν δημοτικής πλειοψηφίας, όπως ο κ. Μουλάς και ο κ. Ζαρκάδας, που δυστυχώς την εγκατέλειψε» τόνισε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, η επικεφαλής της παράταξης «Επιλογή Ευθύνης», Νατάσα Οικονόμου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.