«Παρά το δράμα που καθημερινά βιώνουμε η εθνική ψεκασμένων πάει για πρωτάθλημα. Η Ελλάδα βρίσκεται στη δεύτερη θέση, μετά τη… Νιγηρία . Η πανδημία της συνωμοσιολογίας, με τη διασπορά ψευδών ειδήσεων και την παραπληροφόρηση , εντείνει την ανησυχία και αποτελεί καθοριστικό παράγοντα που ωθεί αρκετούς να μην τηρούν τα μέτρα και να σπέρνουν τον κοροναϊό με αποτέλεσμα την αύξηση των κρουσμάτων. Νομίζω ότι η λήψη αυστηρότερων μέτρων, αντίστοιχα με εκείνα της Γουχάν, που πρότεινε ο καθηγητής μικροβιολογίας, Αλκιβιάδης Βατόπουλος , μπορεί να είναι η μόνη λύση για την ανάσχεση του κορωνοϊού. Όλα τα άλλα είναι ημίμετρα στην κατάσταση που βρισκόμαστε . Όσο για την δικαιολογία που αφορά στην συνέχεια της οικονομίας είναι παντελώς αβάσιμη . Ούτως ή άλλως η οικονομία βρίσκεται κι’ αυτή διασωληνωμένη στην εντατική με τα νοικοκυριά ,τούς αυτοαπασχολούμενους , τους μικροεπαγκελματίες , τούς μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα , τους δανειολήπτες που κινδυνεύουν να χάσουν το σπίτι τους κλπ να βρίσκονται σε απόγνωση» αναφέρει ο συμπολίτης, κ. Στέφανος Πουλάκης.
«Η εθνική ψεκασμένων πάει για πρωτάθλημα»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































