Στην Γενική Συνέλευση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών στον Βόλο, παρουσία του Υπουργού Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη, του αρμόδιου Υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου, των τοπικών Υφυπουργών και βουλευτών και πλήθος συνέδρων απ’ όλη την Ελλάδα παραβρέθηκε ο κ. Θανάσης Λιούπης. Όπως ανέφερε ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας «Η παρουσία όλων μας σηματοδοτεί τη συμβολή των Υπεραστικών ΚΤΕΛ στη μεταφορά του 80% περίπου των πολιτών με ασφάλεια, άνεση, συνέπεια και ιδιαίτερα στον ενάμιση χρόνο της πανδημίας, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Τονίστηκε ότι τα Υπεραστικά λεωφορεία αποτελούν επιλογή των πολιτών για τη μεταφορά τους και όχι ανάγκη και με όλες τις καιρικές συνθήκες. Η κυβέρνηση στήριξε τον κλάδο και στη διάρκεια της πανδημίας και η καλή συνεργασία θα συνεχιστεί»
«Η καλή συνεργασία θα συνεχιστεί»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































