«Η κατάντια του κάθε επαγγελματικού κλάδου, οφείλεται στην σιωπηρή πλειοψηφία που ανέχεται τα εγκλήματα των λίγων που αμαυρώνουν ολόκληρο τον κλάδο. Έτσι, εμείς οι μηχανικοί έχουμε καταντήσει συνώνυμο της λαμογιάς, οι γιατροί συνώνυμο της εκμετάλλευσης, οι δικηγόροι συνώνυμο της απάτης, κοκ…(Ο μόνος κλάδος που εξαιρείται φυσικά είναι οι πολιτικοί). Η παραπάνω εισαγωγή είναι απαραίτητη για να κατανοήσουμε τι συμβαίνει με τους συμβολαιογράφους. Μια δράκα «μεγαλοσυμβολαιογραφων», χωρίς καν την δημοκρατική νομιμοποίηση της απαρτίας στην συνέλευση τους , αποφάσισαν την αναστολή της αποχής τους από τους πλειστηριασμούς. Αυτή η αναστολή θα γίνει πράξη μόνο εφόσον η συντριπτική πλειοψηφία των συμβολαιογράφων που δεν συμμετέχει στους πλειστηριασμούς την αποδεχτεί» υποστηρίζει το μέλος του ΕΠΑΜ και της Κίνησης Πολιτών Μαγνησίας κατά των Κατασχέσεων, κ. Γιώργος Λέτσιος.
«Η κατάντια οφείλεται στην σιωπηρή πλειοψηφία»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































