«Βασικός στόχος της μεταρρύθμισης είναι η ψηφιακή αναβάθμιση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, ώστε να συμβαδίζει με τις σύγχρονες απαιτήσεις και τη γενικότερη ψηφιακή μεταρρύθμιση του Δημοσίου. Σε αυτό το πλαίσιο γίνονται πολλές σημαντικές αλλαγές: α) επιδιώκεται η εντολή για χειρισμό των υποθέσεων από τον Πρόεδρο να γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα, β) προωθείται η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων και πάσης φύσεως εγγράφων, γ) οι συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων γίνονται με τηλεδιασκέψεις. Παρά τη μανιώδη προσπάθεια της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης να παρουσιάσει το παρόν Νομοσχέδιο ως μία αποτυχημένη προσπάθεια που βρίσκει αντίθετους τους λειτουργούς του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, στην πράξη αποδείχθηκε ακριβώς το αντίθετο: στο στάδιο της ακρόασης των φορέων στις Επιτροπές επιβεβαιώθηκε με τον πλέον πανηγυρικό τρόπο η γενική στήριξη προς τις νέες διατάξεις με τις λίγες, όποιες, παρατηρήσεις κατατέθηκαν. Επιτυγχάνεται ο συνολικός, σφαιρικός και αποτελεσματικός επανακαθορισμός της λειτουργίας του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, πάντα με γνώμονα τις πραγματικές ανάγκες, όπως αυτές τις έχουν εκφράσει οι ίδιοι οι λειτουργοί του, των οποίων οι παρατηρήσεις έχουν ενσωματωθεί από την ηγεσία του Υπουργείου. Η Κυβέρνηση συνεχίζει το έργο της με στόχο μία καλύτερη, περισσότερο αποτελεσματική λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης» υπογραμμίζει ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Θανάσης Λιούπης.
«Η κυβέρνηση συνεχίζει το έργο της με στόχο μια καλύτερη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































