«Η πόλη να βοηθήσει το Πανεπιστήμιο να αναπτυχθεί»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Θέση στο διάλογο που έχει ανοίξει για τις αλλαγές που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, πήρε ο αντιπρύτανης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας, κ. Μιχάλης Ζουμπουλάκης. Όπως αναφέρει « Στο βαθμό που το βλέπουμε ως μια ανάπτυξη του Πανεπιστημίου και όχι σαν μια συγχώνευση τριών ιδρυμάτων, πρέπει να μπει στο τραπέζι η ισόρροπη ανάπτυξη όλων των σχολών. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι οι πόλεις πρέπει να συνδράμουν τα Πανεπιστήμια, δεν έχουν λόγο για το ποιο τμήμα θα είναι εδώ ή εκεί, αυτές είναι αποφάσεις της ακαδημαϊκής κοινότητας. Οι πόλεις, το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να κάνουν ότι μπορούν για να βοηθήσουν το Πανεπιστήμιο να αναπτυχθεί, κι αυτό ισχύει για το Βόλο, τη Λάρισα, την Καρδίτσα, τα Τρίκαλα και όποια άλλη πόλη έχει ακαδημαϊκό τμήμα».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.