Αισιόδοξος, ότι η Μαγνησία θα καταφέρει να εκλέξει βουλευτή του Κινήματος Αλλαγής, εμφανίστηκε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο υποψήφιος, κ. Γιάννης Σακκόπουλος. «Προσπαθούμε, βασιζόμενοι στο εκλογικό αποτέλεσμα των Ευρωεκλογών, να αυξήσουμε κι άλλο τα ποσοστά μας και τα μηνύματα είναι ενθαρρυντικά. Σε όλες τις περιοδείες που έχουμε κάνει, βλέπουμε αισιόδοξα μηνύματα. Εγώ είμαι πεπεισμένος ότι και θα ανεβάσουμε τα ποσοστά στο Νομό και θα είμαστε στο διψήφιο πανελλαδικά και θα έχουμε μια έδρα στη Μαγνησία. Αυτός είναι ο στόχος μας» επεσήμανε.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































