«Είναι μια υπόθεση που θέλει αγώνα»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το Ειρηνοδικείο Θεσσαλονίκης δικαίωσε έξι δημοτικούς υπαλλήλους, που είχαν προσφύγει κατά της συνταγματικότητας της κατάργησης των δώρων εορτών και του επιδόματος αδείας. Με αφορμή την απόφαση αυτή η γραμματέας του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Ν. Μαγνησίας, κ. Εύη Καρυδάκη μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5 υποστήριξε πως «Δεν είναι η πρώτη απόφαση, έχουν δικαιωθεί με δικαστήρια παρά πολλοί εργαζόμενοι στους δήμους, κι όχι μόνο. Εμείς δεν βάζουμε μπροστά τα δικαστήρια, διότι ξέρουμε τι ταλαιπωρία υπάρχει μέσα σε όλη αυτή τη διαδικασία και τι εμπόριο ελπίδας γίνεται, με αποτέλεσμα οι σύλλογοι πολλές φορές, όταν δεν έχουν στο μυαλό τους ότι όλα κατακτώνται με όρους κινήματος, βεβαίως πάμε στα δικαστήρια, αλλά όταν μιλάμε για τα δώρα τα οποία έχουν κοπεί από το 2012, ξέρουμε πολύ καλά, με αποφάσεις επίσημες ότι είναι μέσα στα δημοσιονομικά κριτήρια της χώρας. Το έχει πει και η κυβέρνηση με πολλούς και ποικίλους τρόπους. Όλη η Ελλάδα ζει στη σφαίρα ότι θα πάρουμε τα δώρα με δικαστικές αποφάσεις. Εμείς λέμε ότι είναι μια υπόθεση που θέλει αγώνα. Θα πρέπει όλοι οι εργαζόμενοι να είναι υποψιασμένοι και να έχουν στο νου τους ότι αν αυτό δεν αλλάξει με νομοθετική ρύθμιση θα μπαίνουμε στη διαδικασία να πηγαίνουμε με τους δικηγόρους μπροστά χωρίς να έχουμε αποτέλεσμα».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.