Με νικήτρια την «Συνεργασία Δημοσίου» ολοκληρώθηκαν χθες οι εκλογές στο Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ στη Μαγνησία. Η σύμπραξη των δημοκρατικών δυνάμεων, για ακόμη μία φορά, είχε ως αποτέλεσμα να επιβραβευθεί με ακόμη μία θητεία η μέχρι πρότινος διοικούσα το τμήμα παράταξη. Οι συσχετισμοί επίσης παρέμειναν σταθεροί με 5 (Συνεργασία Δημοσίου), 2 (ΔΑΚΕ), 2 (ΔΑΣ). Καλή επιτυχία σε όλους.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































