«Καμία αύξηση στην τιμή των διοδίων»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Αυξάνονται από την Δευτέρα 1η Ιανουαρίου 2018 οι τιμές των διοδίων στους σταθμούς που διαχειρίζεται η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε., στο πλαίσιο της ετήσιας τιμαριθμικής αναπροσαρμογής, με την Λαϊκή Συσπείρωση Θεσσαλίας να ζητά «Καμία αύξηση στην τιμή των διοδίων, να καταργηθούν τώρα όλα τα διόδια και οι συμβάσεις παραχώρησης των δρόμων στους επιχειρηματικούς ομίλους». Όπως επισημαίνει «Στους άθλιους παράδρομους της ΠΑΘΕ που αναγκάζονται να καταφεύγουν οι περισσότεροι οδηγοί που κινούνται συχνά ή πιο αραιά, ήδη μετράμε νεκρούς και πολλούς περισσότερους τραυματίες, καταστραμμένα αυτοκίνητα. Μόνοι κερδισμένοι είναι οι κατασκευαστικοί και επιχειρηματικοί όμιλοι που εκμεταλλεύονται τους αυτοκινητόδρομους και εισπράττουν τεράστια κέρδη. Αποτελεί πρόκληση για το λαό, που δοκιμάζεται από την καπιταλιστική κρίση, την ανεργία και τις αντιλαϊκές πολιτικές, να χρυσοπληρώνει συνεχώς και για τους δρόμους. Κανένας δεν πρέπει να ξεγελαστεί από τις προσπάθειες της Περιφερειακής Αρχής Θεσσαλίας και των Δήμων που ελέγχονται από τη Ν.Δ και το ΠΑΣΟΚ, να διευθετηθεί το θέμα των διοδίων με την κατάργηση κάποιων σταθμών (Τέμπη) ή την μεταφορά σε άλλα σημεία, ή την δωρεάν μετακίνηση κατοίκων ορισμένων χωριών που είναι δίπλα στην ΠΑΘΕ. Κανένας δεν μπορεί να πατά σε δυο βάρκες. ‘Η θα είσαι με την παράδοση των οδικών αξόνων στους επιχειρηματικούς ομίλους που έφερε τα διόδια, όπως είχε ψήφισε ο κ. Περιφερειάρχης, ως βουλευτής της Ν.Δ τότε, μαζί με τους συναδέλφους του της Ν.Δ και του ΠΑΣΟΚ ή θα είσαι υπέρ της κατάργησης όλων των διοδίων και της παράδοσης των δημόσιων έργων και υποδομών στους επιχειρηματικούς ομίλους».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.