«Κατά τα άλλα το σύστημα αυτό δουλεύει και είναι ό,τι καλύτερο»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Η Παγκόσμια Τράπεζα δίνει 30 δις δολάρια για την επισιτιστική κρίση – αποτέλεσμα της κλιματικής κρίσης, του πολέμου και της κρίσης της διεθνούς οικονομίας. Το ποσό για τους πεινασμένους είναι λιγότερο από το 1/10 της περιουσίας ενός μόνο μεγαλοκαπιταλιστή, του Ελον Μασκ. Ας το σκεφτούμε τι θα γινόταν αν ΟΛΟΣ ο πλούτος των λίγων αυτών τύπων (δουλεμένα δικά μας δηλαδή) γινόταν δημόσια ιδιοκτησία. Κι αν ταυτόχρονα γινόταν δημόσια ιδιοκτησία τα μέσα παραγωγής του πλούτου. Κατά τα άλλα το σύστημα αυτό δουλεύει και είναι ό,τι καλύτερο» υποστηρίζει ο κ. Νίκος Κανελλής.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.