Καθησυχαστική

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στο Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας συζητήθηκε το θέμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης με τον Κώστα Αγοραστό να ανακοινώνει ότι άμεσα θα υπάρξει προμήθεια και δυο «καπνόμετρων» με στόχο την προστασία της δημόσιας υγείας, του περιβάλλοντος και του ίδιου του ανθρώπου. Μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας, Δωροθέα Κολυνδρίνη τόνισε πως « Το φαινόμενο της αερορύπανσης είναι κάτι που άμεσα αφορά το Υπουργείο και γι αυτό το λόγο το σύστημα των συνεχών αναρτήσεων που αφορούν τις μετρήσεις είναι συνδεδεμένο μαζί του, προκειμένου να παρακολουθεί σε όλη τη χώρα τι γίνεται. Στην Περιφέρεια Θεσσαλίας υπάρχουν δυο σύγχρονοι σταθμοί μέτρησης, έχουν αντικατασταθεί οι παλαιοί τόσο στο Βόλο, όσο και στη Λάρισα. Έχουμε συνεχείς μετρήσεις και σε pm 2/5 και σε pm 10, μπορεί ο καθένας να τα βλέπει. Παράλληλα, οι υπερβάσεις αφορούν τέτοιους αριθμούς που απλώς μας κρατούν σε εγρήγορση ως προς το να παρακολουθούμε το φαινόμενο. Δεν υπάρχουν τέτοια φαινόμενα και τέτοιες παράμετροι οι οποίοι να προκαλούν πρόβλημα τη δεδομένη χρονική στιγμή».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.