Η οικονομική κρίση έχει ριζώσει, με έναν στους τρεις Έλληνες να είναι αντιμέτωπος με τον κίνδυνο φτώχειας. «Kάθε νοικοκυριό στην Ελλάδα από του χρόνου, το 2019 έως το 2022, θα πρέπει να υποστεί μια επιπλέον επιβάρυνση του διαθέσιμου εισοδήματός του κατά 2.500 ευρώ ετήσια. Με άλλα λόγια θα πρέπει να επιβαρυνθεί σχεδόν 15% κάθε χρόνο από το σημερινό του διαθέσιμο εισόδημα» έλεγε ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Μαγνησίας, κ. Κώστας Ματσιόλης.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































