Ναι, στην αυτόνομη κάθοδο και στις δημοτικές εκλογές, σε όλη την Ελλάδα, του Κινήματος Αλλαγής, με εξαίρεση τον Βόλο, γιατί ο δήμος Βόλου έχει την θλιβερή ιδιαιτερότητα να διοικείται από έναν δήμαρχο υβριστή και συκοφάντη των πάντων, ακραίων αντιδημοκρατικών αντιλήψεων και απόψεων και μη σεβόμενο αξίες, αρχές και θεσμούς, ακόμη και την ανεξάρτητη δικαιοσύνη. Ειδικά και ιδιαίτερα λοιπόν στον δήμο Βόλου το Κίνημα Αλλαγής επιβάλλεται, με συστράτευση όλων των υγιών δυνάμεων της πόλης μας, να συνεργαστεί με αυτές, ύστερα από καλόπιστο, ισότιμο και εποικοδομητικό διάλογο, ώστε να συντριβεί ο σημερινός δήμαρχος της ντροπής και το μαύρο μέτωπο «Μπεισμός», που εκφράζουν αυτός και η υποτακτική ομάδα του, στο δημοτικό συμβούλιο» αναφέρει ο πρώην γραμματέας και υπεύθυνος αυτοδιοίκησης της Νομαρχιακής ΠΑΣΟΚ Μαγνησίας, κ. Γιάννης Παπατόλιας.
«Κοινό μέτωπο για να συντριβεί ο δήμαρχος της ντροπής»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































