Στο θέμα του Βιολογικού, αλλά και στις προσλήψεις στις οποίες θα προχωρήσει η ΔΕΥΑΜΒ, αναφέρθηκε, μιλώντας στο Θεσσαλία web tv, ο νέος πρόεδρος της Επιχείρησης, Άρης Σαββάκης. Όπως τόνισε « Παλεύουμε για το θέμα του Βιολογικού και σίγουρα θ΄ αλλάξει η κατάσταση προς το καλύτερο. Υπάρχουν κάποια προβλήματα, αντιμετωπίζονται. Εμείς ζητήσαμε από την αρχή του χρόνου 28 άτομα τα οποία προβλέπονται από τον οργανισμό εσωτερικής υπηρεσίας. Αυτά τα κενά προβλέπουν και χημικούς μηχανικούς και ηλεκτρολόγους μηχανικούς, δηλαδή ειδικότητες που θα μπορούσαν να δουλέψουν στον Βιολογικό. Το θέμα είναι ότι ενώ έχει περάσει από την Αποκεντρωμένη και εγκρίνεται η πρόσληψη των 28 ατόμων έχει πάει τώρα στο Υπουργείο. Εμείς θα πιέσουμε όσο μπορούμε το Υπουργείο το θέμα είναι ότι παρ’ όλο που η ΔΕΥΑΜΒ είναι ένα πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου αλλά είναι δημοτική επιχείρηση εμπίπτει στους μνημονιακούς νόμους και απορρίπτει τις προσλήψεις. Θα το παλέψουμε και μακάρι να μας εγκρίνει και τις 28 προσλήψεις ή όσες μας εγκρίνει και να πάρουμε ανθρώπους που θα βοηθήσουν την Επιχείρηση».
«Κόλλησαν» οι προσλήψεις
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































