«Κοροϊδία εκ μέρους της δημοτικής αρχής»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στο Ράδιο Ένα 102,5, φιλοξενήθηκε η επικεφαλής της παράταξης «Επιλογή Ευθύνης», κ. Νατάσα Οικονόμου, αναφορικά με τα όσα έγιναν στην ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Βόλου και αφορούσαν στο θέμα των σκουπιδιών. Όπως ανέφερε « Η δημοτική αρχή σύρθηκε από 17 συμβούλους της αντιπολίτευσης που είχαν ζητήσει τη συνεδρίαση και από τους πολίτες και κατορθώσαμε να γίνει μια συνεδρίαση από το Νοέμβριο του 2017 και μπορούμε πλέον να έχουμε άποψη και να έχει αποκαλυφθεί η δημοτική αρχή με τα τερτίπια της. Φάνηκε ξεκάθαρα ότι εμμένουν σε μια απόφαση, η οποία είναι ακατανόητη, ασύμφορη και επικίνδυνη οικονομικά και περιβαλλοντικά και για τους Βολιώτες στο να θέλουν να κάνουν το εργοστάσιο παραγωγής SRF, το οποίο θα προορίζεται για την τσιμεντοβιομηχανία, προφανώς εξεπλάγησαν από τις εισηγήσεις που είχαμε και δεν μπορούσαν να απαντήσουν στα ερωτήματα που θέσαμε και με λεονταρισμούς, παληκαρισμούς και γενικολογίες προσπάθησαν να παρασύρουν τους συμβούλους σε μια απόφαση που δεν έχει καμία ουσία. Δεν μπορείς να λες, ως δημοτική αρχή, ότι είναι κόντρα στην ΑΓΕΤ, όταν εσύ αποφασίζεις να διαχειριστείς τα απορρίμματα σου με τέτοιο τρόπο ώστε να παράγεις ένα υλικό που το καίνε οι τσιμεντοβιομηχανίες. Πρόκειται για έναν επικοινωνιακό αντιπερισπασμό, μια κοροϊδία, ένας εμπαιγμός και φαίνεται πόσο αναξιόπιστη είναι».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.