Η κυβέρνηση αντί να πατάξει το λαθρεμπόριο καυσίμων σε όλα τα στάδια διακίνησης και διάθεσης με την εγκατάσταση ολοκληρωμένου συστήματος εισροών-εκροών, το ευνοεί με κατάργηση διατάξεων και την καθυστέρηση ή πλημμελή εφαρμογή άλλων, τόνιζε ο πρώην Υπουργός, Γιώργος Σούρλας. Όπως ανέφερε « Ψηφίζει διατάξεις, που καταργούν την ηλεκτρονική εγκατάσταση συστημάτων GPS στα μέσα μεταφοράς (βυτιοφόρα, δεξαμενόπλοια, σλέπια), απαραίτητα για τον έλεγχο της διακίνησης των καυσίμων. Πρόκειται για μια ρύθμιση που ευνοεί το λαθρεμπόριο και που καθιστά ανέφικτη πλέον την εγκατάσταση ολοκληρωμένου συστήματος εισροών-εκροών. Καθυστερούν την εφαρμογή διατάξεων, για τον ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο διακίνησης των καυσίμων ή εφαρμόζονται ασυντόνιστα και πλημμελώς. Πέρασαν 18 χρόνια, από τότε που εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για την πάταξη του λαθρεμπορίου, 7 χρόνια νομοθετικών ρυθμίσεων και 4 χρόνια από τότε που στη Γενική Γραμματεία Διαφάνειας, επισημάναμε ότι οι απώλειες εσόδων για το δημόσιο ξεπερνούν το 1 δις. ευρώ το χρόνο –που τότε μάλιστα ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ως αντιπολίτευση αξιοποίησε κατά κόρον– αλλά ως κυβέρνηση, όπως προκύπτει και από τις νομοθετικές ρυθμίσεις ευνοεί το λαθρεμπόριο. Δυστυχώς, το λαθρεμπόριο καυσίμων συνεχίζεται, γιατί δεν υπήρξε ούτε υπάρχει πολιτική βούληση. Ή μάλλον η βούληση των λαθρεμπόρων είναι ισχυρότερη εκείνων της πολιτικής εξουσίας. Κρίμα!».
Κρίμα
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































