«Λίγο από το τσαγανό του να είχαμε»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Ο Βασίλης δεν είναι πια κοντά μας. Έφυγε. Αγωνίστηκε και πριν λίγες μέρες δέχθηκε απίστευτη αστυνομική βία. Το έγκλημα του ήταν ότι ζητούσε καθαρό αέρα και να σταματήσει η ΑΓΕΤ να καίει σκουπίδια. Θαύμασα το θάρρος του απέναντι σε αυτούς που προστάτευαν τα συμφέροντα των τσιμεντοβιομηχάνων. Λίγο από το τσαγανό του να είχαμε, θα λύναμε τα βασικά μας προβλήματα με απόλυτο δυναμισμό. Καλό ταξίδι Βασίλη» ανέφερε ο κ. Μάρκος Βαξεβανόπουλος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.