«Όταν ξεπεράσουμε αυτή την κρίση, οι επιλογές που θα έχουμε θα είναι είτε άκρως αυταρχικά και βίαια κράτη ή η ριζική ανασυγκρότηση με πιο ανθρώπινες συνθήκες, που οι ανθρώπινες ανάγκες θα έρχονται πρώτες αντί του ιδιωτικού κέρδους. Ας μη βιάζονται κάποιοι τη στιγμή που ο κόσμος στη συντριπτική πλειοψηφία δείχνει ωριμότητα και συμμορφώνεται, να μας κάνουν Ουγγαρία του Όρμπαν για να καλύψουν αδυναμίες και ιδεοληψίες στη διαχείριση τέτοιων κρίσεων με το δημόσιο προμετωπίδα και όχι ουρά. Μη τα καταπιούμε όλα αμάσητα με αφορμή το υπαρκτό πρόβλημα της πανδημίας. Φοβίζει το γεγονός του να τα δεχόμαστε όλα στο όνομα του φόβου και της…ατομικής ευθύνης» έλεγε με αφορμή το κλείσιμο της παραλίας του Βόλου, ο επικεφαλής της δημοτικής κίνησης «Μαζί για το Βόλο» και δημοτικός σύμβουλος, κ. Ιάσονας Αποστολάκης.
«Μη τα καταπιούμε όλα αμάσητα»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































