«Καταντήσαμε γραφικοί να τονίζουμε την επικινδυνότητα των δρόμων της Αγχιάλου μετά το έργο της αποχέτευσης. Έχουμε συλλέξει και δημοσιοποιήσει δεκάδες φωτογραφίες που αποτυπώνουν τη τραγική κατάσταση των δρόμων. Δυστυχώς δεν υπήρχε περίπτωση , μέσα στα καθημερινά ατυχήματα , να μην γίνει και ένα σοβαρό! Χρειάζεται άμεση επανοφορά του οδοστρώματος στην προγενέστερη των έργων κατάσταση. Ποιοι παραλαμβάνουν με τις υπογραφές τους τα έργα; ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ! ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΕΣ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ!» σημειώνει ο δημοτικός σύμβουλος Βόλου, κ. Θεολόγος Διαμαντένιας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































