Το έργο που γίνεται από την Περιφέρεια Θεσσαλίας θέλησε να υπερασπιστεί η αντιπεριφεριεάρχης, κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη, η οποία έγραψε στην προσωπική της σελίδα στο Facebook «Έργα σε εξέλιξη, έργα προς δημοπράτηση, έργα εντεταγμένα. Γιατί εμείς μιλάμε μόνο με έργα και πράξεις, με λόγο και όχι λόγια. Και επειδή ο άνθρωπος είναι ή σαν την μέλισσα που και στο χέρσο τόπο να την πας θα καθίσει πάνω στον ανθό που θα βρει, ή σαν την μύγα που και στο πιο ανθισμένο λιβάδι να την πας θα αναζητά την κοπριά για να ευχαριστηθεί, ελπίζουμε σε έναν κόσμο με πολλές και εργατικές μέλισσες που πάντα θα αναζητούν τον ανθό και ασφαλώς θα τον βρίσκουν».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































