«Μην ξεχάσουμε να βγούμε στα μπαλκόνια να χειροκροτήσουμε»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Μόλις το 44% των εργαζόμενων από τους 1.300 συνολικά έχουν εμβολιαστεί στο νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας, ενώ στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου κοντά στο 60%, δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο διοικητής της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας της χώρας Γιάννης Καρβέλης, αναφέροντας μάλιστα ότι δεν υπήρξε ενδιαφέρον. «Μη ξεχάσουμε να βγούμε στα μπαλκόνια να χειροκροτήσουμε τους “αντιστασιακούς” υγειονομικούς του νοσοκομείου Άγιος Ανδρέας στην Πάτρα που αρνήθηκαν να εμβολιαστούν και γέμισε το νοσοκομείο κρούσματα…» καυτηριάζει ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Ρήγα Φεραίου, κ. Χαράλαμπος Πάσχος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.