Μοιράζει χρήμα στα τοπικά ΜΜΕ ο Δήμος Βόλου

Κάθε άλλο παρά κλειστά δεν είναι τα ταμεία του Δήμου Βόλου για τα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης. Οι πομπώδεις δηλώσεις του Αχιλλέα Μπέου ότι ο Δήμος Βόλου δεν θα δώσει ούτε ευρώ για διαφήμιση, διαψεύδονται από την πραγματικότητα, όπως πολλές άλλες δηλώσεις που έχει κάνει στο παρελθόν ο σε αργία δήμαρχος Βόλου. Όπως φαίνεται από τις κατά καιρούς αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου τα ταμεία του Δήμου μοιράζουν χρήμα κανονικά στα τοπικά ΜΜΕ και πως θα μπορούσε άλλωστε να συμβεί το αντίθετο αφού οι ανάγκες του Δήμου για διαφήμιση είναι υπαρκτές για εκδηλώσεις όπως το παζάρι ή η γιορτή κρασιού που διαφημίζουν την πόλη στα πέρατα της οικουμένης. Αυτό που εννοεί ο σε αργία δήμαρχος είναι ότι τα ταμεία του Δήμου Βόλου είναι κλειστά για όσους του ασκούν κριτική, μεταξύ των οποίων η εφημερίδες “Μαγνησία” και “Θεσσαλία” τους ιδιοκτήτες των οποίων καθυβρίζει κάθε φορά που βρίσκεται μπροστά σε κάμερα. Το ζήτημα που προκύπτει είναι αν μέσω της διαφήμισης η Δημοτική Αρχή ασκεί κάποιου είδους επιρροή σε αυτά τα ΜΜΕ, κάτι για το οποίο ο Αχ.Μπέος κατηγορεί άλλους πολιτικούς. Αναμένουμε την απάντησή του με μεγάλο ενδιαφέρον. Αξιοσημείωτο πάντως είναι το γεγονός ότι η εφημερίδα “Νέος Τύπος” και η ιστοσελίδα volosday.gr, η ιδιοκτησία των οποίων έχει περάσει εδώ και λίγες ημέρες στην NEW MEDIA Μονοπρόσωπη ΙΚΕ, δεν λείπουν ποτέ από τα ΜΜΕ που παίρνουν διαφήμιση από τον Δήμο Βόλου. Αξίζει να ρίξει κανείς μια ματιά στο περιεχόμενό τους για να καταλάβει γιατί. Σήμερα το Δημοτικό Συμβούλιο θα εγκρίνει διαφημιστικές δαπάνες ύψους 3.397 ευρώ για το παζάρι που διοργανώθηκε στις αρχές Ιουλίου.

Δείτε παρακάτω ποια ΜΜΕ πλήρωσε ο Δήμος Βόλου για να διαφημίσει στο παζάρι (έχουν παραλειφθεί δαπάνες που δεν αφορούν Μέσα Ενημέρωσης) δαπάνες οι οποίες έρχονται προς έγκριση στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Βόλος, 25 – 07 – 2017
ΝΟΜΟΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ Αρ. πρωτ.: 62065
ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΔΗΜΟΣΙΩΝ & ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Προς:
Τον Πρόεδρο
του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου,
κ. Γεώργιο Μουλά.
ΘΕΜΑ : «Εγκρίσεις δαπανών για διάφορες δράσεις».
Καταθέτουμε περιγραφή και ακριβή στοιχεία παραστατικών, δαπανών που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των πρόσφατων μηνών, στο πλαίσιο υλοποίησης εκδηλώσεων και λοιπών δράσεων δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας του Δήμου Βόλου, σύμφωνα με τις Αποφάσεις προέγκρισης των δαπανών που ελήφθησαν από το Δημοτικό Συμβούλιο.

1.Το με αρ. 23550/10-7-17 της Τεκμηρίωσης Μ. ΕΠΕ (Εφημερίδα “Ταχυδρόμος”) συνολικού ποσού 496,00€, για τη διαφημιστική προβολή της ετήσιας εμποροπανήγυρης, σε βάρος του ΚΑ 00.6431.001, σύμφωνα με την 366/2017 Απόφαση Προέγκρισης του Δ.Σ. και την 1629/2017 Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης.
2. Το με αρ. 6448/10-7-17 τιμολόγιο του Στέφανος Στεφάνου συνολικού ποσού 148,80 ευρώ για τη τη διαφημιστική προβολή της ετήσιας εμποροπανήγυρης, σε βάρος του ΚΑ 00.6431.001, σύμφωνα με την 366/2017 Απόφαση Προέγκρισης του Δ.Σ. και την 1629/2017 Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης.
3. Το με αρ. 2/25-7-17 τιμολόγιο του NEWMEDIA ΜΟΝ ΙΚΕ (Volosday.gr) συνολικού ποσού 248,00 ευρώ για τη διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο της ετήσιας εμποροπανήγυρης, σε βάρος του ΚΑ 00.6431.001, σύμφωνα με την 366/2017 Απόφαση Προέγκρισης του Δ.Σ. και την 1629/2017 Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης.
4. Το με αρ. 2019/17-7-17 τιμολόγιο του Power Fm 100,2 συνολικού ποσού 148,80 ευρώ για τη διαφημιστική προβολή στο ραδιόφωνο της ετήσιας εμποροπανήγυρης, σε βάρος του ΚΑ 00.6431.001, σύμφωνα με την 366/2017 Απόφαση Προέγκρισης του Δ.Σ. και την 1629/2017 Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης.
5. Το με αρ. 5851/17-7-17 τιμολόγιο του Ράδιο Βέρα συνολικού ποσού 495,80 ευρώ για τη διαφημιστική προβολή στο ραδιόφωνο της ετήσιας εμποροπανήγυρης, σε βάρος του ΚΑ 00.6431.001, σύμφωνα με την 366/2017 Απόφαση Προέγκρισης του Δ.Σ. και την 1629/2017 Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης.
6. Το με αρ. 2697/17-7-17 τιμολόγιο του Ραδιοτηλεοπτικές Επιχειρήσεις ΑΣΤΡΑ ΑΕ συνολικού ποσού 744,00 ευρώ για τη διαφημιστική προβολή της ετήσιας εμποροπανήγυρης, σε βάρος του ΚΑ 00.6431.001, σύμφωνα με την 420/2017 Απόφαση Προέγκρισης του Δ.Σ. και την 1635/2017 Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης.
7. Το με αρ. 8847/10-7-17 τιμολόγιο του Θεσσαλική Ραδιοφωνία Τηλεόραση ΑΕ συνολικού ποσού 744,43 ευρώ για τη διαφημιστική προβολή της ετήσιας εμποροπανήγυρης, σε βάρος του ΚΑ 00.6431.001, σύμφωνα με την 420/2017 Απόφαση Προέγκρισης του Δ.Σ. και την 1635/2017 Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης.
8. Το με αρ. 2/25-7-17 τιμολόγιο του NEWMEDIA ΜΟΝ ΙΚΕ (Εφημερίδα “Νέος Τύπος”) συνολικού ποσού 372,00 ευρώ για τη διαφημιστική προβολή στον τύπο της ετήσιας εμποροπανήγυρης, σε βάρος του ΚΑ 00.6431.001, σύμφωνα με την 366/2017 Απόφαση Προέγκρισης του Δ.Σ. και την 1629/2017 Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης.

Παρακαλούμε για την εισαγωγή του θέματος σε προσεχή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου.

Η προϊσταμένη του Τμ. Επικοινωνίας, Δημοσίων & Διεθνών Σχέσεων
Ο Γενικός Γραμματέας
Ο Ασκών Καθήκοντα Δημάρχου

Αιμιλία Κραβαρίτη
Στυλιανός Διαμαντίδης
Αθανάσιος Θεοδώρου
Αντιδήμαρχος Βόλου

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.