«Μίζεροι, δεν ξέρετε από ανάπτυξη»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Μίζεροι πλεμπαίοι μην τολμήσετε να μιλήσετε, δεν ξέρετε από ανάπτυξη! Από 50€—>200€, αλλά ο χουβαρντάς ηγέτης-τσιταχ-Μωυσής, έδωσε έκπτωση με τα λεφτά μας, 44€ και έτσι πρέπει να πληρώσω μόνο 164€! Αγαπητή κυβέρνηση δε θέλω να μείνετε μόνο στα λόγια, ιδιωτικοποιήστε μετά τη ΔΕΗ τα πάντα σας παρακαλώ! Ακόμη και τα Πανεπιστήμια, νιώθω χάλια που σπουδάζω σε δημόσιο ΑΕΙ, ενώ μου περισσεύουν και θα μπορούσα να ακουμπάω 10.000€ τον χρόνο σε κάποιο αργόσχολο γόνο σας της ΔΑΠ, που μπορεί να γίνει επενδυτής με τα λεφτά μας ώστε να μας σώσει! Υ.Γ.: Ένα λογαριασμό της ΕΗ(πρώην ΔΕΗ) σε κάθε κάλπη και η Αριστερά θα κυβερνήσει για να συμμαζέψει πάλι τα ασυμμάζευτα!» έλεγε ο κ. Πάνος Λαμπρινίδης-Στάχτος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.