«Μπας και γλιτώσουμε τα χειρότερα»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Πέρυσι χωρίς εμβόλια, φέτος με την δυνατότητα να εμβολιαστούμε περισσότεροι θάνατοι …και η κατάσταση στα νοσοκομεία πολύ δύσκολη. Το εμβόλιο έχει δοκιμαστεί σε δισεκατομμύρια ανθρώπους και προστατεύει με μια μεγάλη ασπίδα την ανθρώπινη υγεία από τον covid 19. Θα αφήσουμε ακόμη να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση…να χάνουμε ανθρώπους ενώ μπορούν να σωθούν; Ας το σκεφτούν πολύ σοβαρά όσοι ακόμη το σκέφτονται να επισκεφτούν ένα εμβολιαστικό κέντρο μπας και γλυτώσουμε τα χειρότερα» υποστηρίζει ο κ. Βασίλης Χαλαστάρας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.