Γέλασαν και τα… Χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια με την ατάκα που πέταξε ο Αχιλλέας Μπέος στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο. Ανάμεσα στα πολλά είπε και το εξής…θεόσταλτο. «Ο Θεός με έστειλε γιατί ταλαιπωριόσασταν τόσα χρόνια». Πως το σχολίασε ο συμπολίτης ιστορικός, κ. Δημήτρης Σκαλτσής; « Το ακούσαμε κι αυτό! Ο Δήμαρχος είναι θεόσταλτος! Μπέος ψηφίστηκε, Jeanne d Arc βγήκε! Ευλόγησον»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































