Η πρωτοβουλία Κουρέτα να συνεδριάσει το περιφερειακό συμβούλιο στη Μαγνησία, προκειμένου να αποφανθεί για το LNG και το επιχειρηματικό πάρκο της ΑΓΕΤ, έδειξε από την αρχή ότι η νέα περιφερειακή αρχή έχει σε προτεραιότητα τα θέματα περιβάλλοντος. Ομόφωνα τον Απρίλιο του 2024 το Περιφερειακό συμβούλιο καταψήφισε την ΜΠΕ της επένδυσης, ενώ σύσσωμη η Περιφερειακή Αρχή βρέθηκε στην κεφαλή της πορείας διαμαρτυρίας κατά του LNG, μαζί με χιλιάδες Βολιώτες, τον Νοέμβριο του 2025.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































