Ανά την Ελλάδα κάνει επισκέψεις κι έχει επαφές η υφυπουργός Εσωτερικών, κ. Μαρίνα Χρυσοβελώνη. Ανάμεσα σε αυτές είναι και σε Συμβουλευτικά Κέντρα και τις δομές φιλοξενίας που έχει η χώρα. «Στόχος της κυβέρνησης είναι, να στηρίξει τις 62 δομές, αλλά και τις υπόλοιπες δομές και μετά τη λήξη της χρηματοδότησης απ’ το ΕΣΠΑ. Θα ενταχθούν αυτές στον κρατικό προϋπολογισμό και θα λυθεί το θέμα των εργαζομένων, όπως λύθηκε στο πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι». Επίσης, θα πρέπει να σας γνωστοποιήσουμε, ότι οι επιτροπές ισότητας είναι πλέον υποχρεωτικές σε κάθε δήμο. Η κυβέρνηση, επιδιώκει την μείωση της γυναικείας ανεργίας και για το λόγο αυτό, θέλουμε να προωθήσουμε τις Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις και τους γυναικείους συνεταιρισμούς. Τέλος, βούλησή μας είναι να ενθαρρύνουμε και να στηρίξουμε τις γυναικείες συμμετοχές στις αυτοδιοικητικές εκλογές. Δεν αυξήσαμε το ποσοστό συμμετοχής αυτών, στα ψηφοδέλτια, μόνο και μόνο για να υπάρχουν γυναίκες και να καλύπτεται η νομοθεσία. Πιστεύουμε στην κυβέρνηση, ότι οι γυναίκες αξίζουν και μπορούν να πετύχουν πράγματα ως αιρετές και για το λόγο αυτό, καλούμε τον κόσμο να τις ψηφίσει και να τις στηρίξει επί τις ουσίας» αναφέρει η ίδια.
«Να ενθαρρύνουμε και να στηρίξουμε τις γυναικείες συμμετοχές στις εκλογές»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































