«Να κλείσουν και τα κέντρα εστίασης»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Σωστά έκλεισαν τα σχολεία φροντιστήρια και πανεπιστήμια σωστό επίσης που ακυρώθηκαν οι εκδηλώσεις και οι παρελάσεις όλα αυτά όμως θα είναι χωρίς ουσία αν δεν κλείσουνε και άλλες μονάδες συγχρωτισμού που μεταδίδεται ο ιός. Καφετέριες ταβέρνες επιχειρήσεις εστίασης γυμναστήρια και ότι άλλο μαζεύει πολύ κόσμο. Επίσης στα μάρκετ της χώρας θα πρέπει εκτός από τα γάντια που φοράνε πλέον οι υπάλληλοι να επιτρέπονται να φοράνε και μάσκες και για τη δική τους υγιεινή και ασφάλεια. Ο ιός θα είναι σε έξαρση βάση του παγκόσμιου οργανισμού υγείας τις επόμενες δύο με τρείς εβδομάδες. Αξίζει όποιο οικονομικό κόστος για δύο τρείς εβδομάδες για να μην χάσουμε ζωές και για να μην καταρρεύσει το ήδη διαλυμένο από τα μνημόνια σύστημα υγείας μας» υποστηρίζει το μέλος της Πλεύσης Ελευθερίας στη Μαγνησία, κ. Γιάννης Κάιρας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.