«Να μη δημιουργούνται εντυπώσεις, περιμένουμε την επιδημιολογική»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στο επίκεντρο για τη στάση που πήρε στο θέμα της καύσης σκουπιδιών βρέθηκε το Εργατικό Κέντρο Βόλου, μετά και το άρθρο του διοικητή του Νοσοκομείου Βόλου που ζητούσε την μετακίνηση του εργοστασίου. «Σαν Εργατικό Κέντρο Βόλου, σε καμία περίπτωση δεν θα επιτρέπαμε στο εργοστάσιο της ΑΓΕΤ να κάνει καύση σκουπιδιών, εάν διακυβεύονταν, έστω και λίγο η υγεία των εργαζομένων στους χώρους εργασίας, πόσο μάλλον η δημόσια υγεία. Υπάρχουν ελεγκτικοί μηχανισμοί που μπορεί να επιβλέψουν και θα πρέπει να είναι καθημερινά προς αυτή την κατεύθυνση για το πώς θα λειτουργήσει το συγκεκριμένο εργοστάσιο. Να μη δημιουργούνται όμως εντυπώσεις και παραπληροφόρηση, όταν περιμένουμε μια επιδημιολογική μελέτη για να βγάλουμε σαφή και ξεκάθαρα στοιχεία για το τι ρυπαίνει το πολεοδομικό συγκρότημα του Βόλου» αναφέρει ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου, κ. Θανάσης Παπαδημόπουλος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.