«Να ξεσηκωθούμε, είναι εις βάρος της υγείας μας»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Το γεγονός ότι η ΑΓΕΤ είναι ο αποτεφρωτήρας σκουπιδιών της Νότιας Ευρώπης» τόνισε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο υποψήφιος δήμαρχος, κ. Απόστολος Ριζόπουλος, παίρνοντας σαφή θέση ενάντια στην καύση σκουπιδιών, αλλά και στην δημιουργία εργοστασίου σκουπιδιών από τον δήμο Βόλου. «Η τσιμεντοβιομηχανία έχει αδειοδοτηθεί εντελώς ξεδιάντροπα, από τις κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, για να καίγονται 1 εκ. τόνο το χρόνο, οι 200.000 εκ των οποίων είναι SRF ή RDF. Όποιος σήμερα βγαίνει και μιλάει για όρια, ελέγχους, για έρευνες και «να δούμε», ήξεις-αφίξεις για το θέμα, νομίζω ότι δεν λέει καθαρά τα πράγματα. Νομίζω ότι δεν πρέπει να ξεγελαστεί κανείς κι ότι πρέπει να πάρει μέρος στο μεγάλο συλλαλητήριο. Εδώ πρόκειται για καύση σκουπιδιών, που είναι καρκινογόνα. Θα πρέπει να ξεσηκωθούμε, είναι εις βάρος της υγείας μας, όλων των Βολιωτών. Είναι μεγάλη ευθύνη της δημοτικής αρχής, τεράστια, έχει κάνει διάφορα προκειμένου να στηρίξει των καύση των σκουπιδιών, ακόμη και η δικαστική προσφυγή που έκανε είναι προσχηματική. Πρέπει να συγκρουστούμε με την δημοτική αρχή, η οποία αποφάσισε να δώσει 42 εκ. ευρώ για να παράγει αυτό το καύσιμο, το οποίο όταν καίγεται είναι καρκινογόνο. Πρέπει να τους σταματήσουμε μαζικά, να συγκρουστούμε, με όλη αυτή την πολιτική και να σταματήσουμε την καύση» ανέφερε ο κ. Ριζόπουλος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.