«Νιώσαμε την περηφάνια της ιστορίας της Νίκης Βόλου»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στην κοπή πίτας όλων των τμημάτων της Νίκης Βόλου παραβρέθηκε ο υποψήφιος δήμαρχος Βόλου, κ. Απόστολος Παπαδούλης. Όμως μάλιστα έλεγε και ο ίδιος «Όσοι παίξαμε με την φανέλα της, νιώσαμε την περηφάνια της ιστορίας της και το βάρος της εθνικής περιπέτειας της προσφυγιάς. Την εποχή της φωτογραφίας, το να παίζεις στην ΝΙΚΗ, ήταν το διαβατήριο στην προσφυγομάνα της Νέας Ιωνίας, που μέσα από δύσκολες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες έχτιζε την δική της θαυμαστή δημιουργική καθημερινότητα. Από την φωτογραφία λείπουν αμετάκλητα τρεις αγαπημένοι συμπαίκτες, που έφυγαν νωρίς από κοντά μας».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.