«Ο δήμος να δίνει το παράδειγμα, όχι να γίνεται πρωταγωνιστής αυθαιρεσιών»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με αφορμή τα προστατευτικά κάγκελα που τοποθέτησε η δημοτική αρχή στην Αγριά, ο πρώην αντιδήμαρχος Πολεοδομίας και δικηγόρος, κ. Νίκος Μόσχος επεσήμανε πως « Τα προστατευτικά κιγκλιδώματα, είναι βασικό ζητούμενο για την προστασία των πολύπαθων πεζοδρομίων και γενικά άλλων κοινοχρήστων χώρων προορισμένων για πεζούς… Η τοποθέτηση τους μόνο θετικά οφέλη μπορεί να έχει για την βιώσιμη κινητικότητα. Ωστόσο η τοποθέτηση με αυτόν τον τρόπο των συγκεκριμένων κιγκλιδωμάτων έρχεται σε αντίθεση με την ΥΑ 52907/2009 η οποία αναφέρει εκτός των άλλων ότι “Η χρήση προστατευτικών εμποδίων της κίνησης των πεζών κατά μήκος των πεζοδρομίων επιτρέπεται μόνο εφόσον αυτά κατασκευάζονται από στοιχεία με στρογγυλεμένες ακμές σε μορφή Π ή κιγκλιδώματος με ύψος 0,80μ και μέγιστο μήκος 1,50μ. με απόσταση μεταξύ τους 1,00μ. και με επιπλέον οριζόντιο στοιχείο στα 0,10 μ. από το δάπεδο για να είναι εντοπίσιμα από άτομα με προβλήματα όρασης”. Ο Δήμος θα πρέπει να δίνει το παράδειγμα στους πολίτες και όχι να γίνεται ο ίδιος πρωταγωνιστής αυθαιρεσιών».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.