Ο κόσμος θα στείλει τον ποδοσφαιρικό εισβολέα στα αζήτητα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Από την ΕΠΟ μην περιμένουμε και πολλά. Και ας άλλαξε μετά πολλών πανηγυρισμών διοίκηση. Μπορεί στο διαιτητικό δικαστήριο να είναι τακτικοί δικαστές αλλά τόσα χρόνια έχουν δει άπειρα τα μάτια μας. Ο χώρος του ποδοσφαίρου είναι αυτός με την μεγαλύτερη συνέπεια δεκαετίες τώρα. Κάθε νέα διοίκηση συνεχίζει την… «κάθαρση» που δεν πρόλαβαν να ολοκληρώσουν οι προηγούμενοι! Πρώτα θα αλλάξει σε όλα σχεδόν αυτή η χώρα, θα γίνει το δημόσιο εξυπηρετικό στον πολίτη, η παροχή υγείας θα είναι σε αξιοπρεπές επίπεδο, η παιδεία θα θυμίζει κάτι από προηγμένη κοινωνία και μετά θα καθαρίσει το ποδόσφαιρο. Μακάρι να διαψευστούμε. Ούτως ή άλλως ο καθοριστικός παράγοντας θα είναι ο κόσμος. Αυτός θα στείλει τον κάθε ποδοσφαιρικό εισβολέα στα αζήτητα ή όχι» έλεγε με αφορμή την εκδίκαση της προσφυγής του Ολυμπιακού και της Νίκης Βόλου, κατά της παράνομης συμμετοχής του «Βόλος Ν.Π.Σ.» στη Γ’ Εθνική κατηγορία, ο δημοτικός σύμβουλος Βόλου, κ. Ιάσονας Αποστολάκης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.