Ατάκα «φωτιά» έριξε ο κ. Παπαδούλης και για τον αποκλεισμό της δημοτικής του παράταξης από τον τηλεοπτικό σταθμό TRT για το οποίο τόνισε ότι «εκεί καλεί ο Μπέος στην εκπομπή του τον Πολύζο»! Αυτά που λέμε κι εμείς δηλαδή και τα καταλαβαίνει όλος ο κόσμος. Απλά πράγματα. Για το πόσα χρήματα έχουν δοθεί από τη Δημοτική Αρχή Μπέου στα ΜΜΕ από το Σεπτέμβριο του 2014 μπορεί να μας πληροφορήσει κάποιος; Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε για να καταλάβουμε το μέγεθος της πολιτικής απάτης του Μπέου που έλεγε ότι έκοψε τα «χαρτζιλίκια».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































