Ο Βόλος ευτυχεί, οι Βολιώτες;

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στον καθρέφτη του κοιτιέται και, όπως φαίνεται, του αρέσει αυτό που βλέπει κι έτσι μόνος του αγαπιέται. Ο Αχιλλέας Μπέος, σε ένα ακόμη κρεσέντο αυτοπεποίθησης, είπε την ατάκα πως «ο Βόλος έχει ευτυχήσει που έχει εμένα δήμαρχο». Μια φράση που, όπως ήταν αναμενόμενο, μόνο γέλιο προκάλεσε και άνοιξε ξανά τη συζήτηση για το όριο ανάμεσα στο γνώθι σαυτόν και τον αυτοθαυμασμό. Γιατί άλλο να αισθάνεται κανείς σιγουριά για το έργο του, κι άλλο να έχει την άποψη και να την διατυπώνει ως απόλυτη βεβαιότητα κιόλας εκ μέρους όλων των Βολιωτών. Ας θυμάται πάντως, πως στο τέλος, ο καθρέφτης μπορεί να λέει τη δική του «αλήθεια» σε όποιον κοιτάζεται μέσα του. Το αν συμφωνεί και η πόλη, είναι μια άλλη ιστορία. Που σίγουρα αν την ακούσει, πολύ θα πικραθεί.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.